4 de febrer del 2014

Adéu 2013, hola 2014

Any nou... bloc nou. Aniré compartint les meves mini-aventures i curses en aquest bloc, i també enregistrant els entrenaments setmanals. Espero que duri...

El 2013 el vaig començar amb moltes il·lusions. El 2012 havia estat molt bò: vaig completar la Matagalls-Montserrat en 12 hores i poc, la Marató i Mitja Castelló-Penyagolosa, l'HTBCN de 74km, tres mitges maratons i tres maratons: a Barcelona (3:40), Sant Llorenç Savall (5:21) i Castelló (3:22, MMP), i em sentia fort i bé. 

Només començar l'any, a finals de gener de 2013 vaig fer la meva millor marca en mitja marató a Terrassa, 1:31, però aquell dia em vaig lesionar, una pubàlgia. Per burro ho vaig acabar de rematar la setmana següent, a Granollers, on vaig acabar la mitja (1:37) lesionat del tot. Han estat molts mesos sense poder córrer, gairebé deu, però després de l'estiu vaig tornar a poder sortir, i he acabat l'any en una forma més que acceptable, gràcies també a compaginar córrer amb la btt.

El 2014 es presenta de nou amb il·lusió, espero poder fer moltes coses i gaudir corrent, tot i que de moment prefereixo no participar en cap competició (encara que gairebé m'apunto a última hora a la mitja de Terrassa... "la cabra tira al monte").

Tinc molts objectius, sobretot fer tirades llargues i ultrallargues... i fer-ne una de 100 km, una de més de 100 km... però bàsicament seran en plan pirata pel meu compte. No vull pagar les inscripcions estratosfèriques, i sis mesos abans de la prova, per por a quedar-me sense plaça. 

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada